Copywriting

Copywriting je v dnešnej dobe asi najviac zaznávaná technika optimalizácie pre vyhľadávače. Veľa ľudí mu nerozumie, rovnako ako nerozumejú vlastne práci vyhľadávačov a spôsobu indexácie webstránok. Všetci sa sústreďujú na kľúčové slová a iné meta značky a popisy. Ale doba ide nekompromisne dopredu a čo platilo pre internetové vyhľadávače včera dnes už je dávno prekonané a zastarané.

Dnešné moderné vyhľadávače vyhľadávajú v obsahu a potrebujú kvalitne napísaný obsah, ktorý hľadajú Vaši zákazníci. Ide o komplexné zakomponovanie kľúčových slovných spojení do textu, ktorý osloví Vašich návštevníkov a premení ich na zákazníkov.

Na internete predáva tovary a služby dobrý copywriting, pretože okrem obrázkov je text to jediné čo spája Vašich návštevníkov s Vašimi produktami.

Skutočnými cieľmi copywritingu sú:

– Podrobná špecifikácia výrobku alebo služby tak, aby bola správne pochopená Vašou cieľovou skupinou
– Vzbudenie záujmu a dopytu po Vašej ponuke na strane návštevníkov
– Vytvorenie takej ponuky, aby ju Vaša cieľová skupina objednala
– Vzbudenie záujmu a dopytu po Vašej ponuke na strane návštevníkov
– Vybudovanie povedomia o Vašej firme, tovare a službách
– Vybudovanie perfektného (želaného) image Vašej firmy alebo značky

Nenechajte preto nič na náhodu a nedovoľte aby sa Váš eshop nestal úspešný kôli zanedbanému copywritingu.